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Scene transision doesn't work on iOS4?

前のポストにも書いた通り、iPhoneOS3.x 系のappを iOS4 対応するのは、まずビルドを通すのにすったもんだあるわけですが、さらにビルド通ったあともいろいろあったり。
ひとまず動いてるように見えたのだけど、シーンのトランジションがブツ切りになってしまってて、指定してあったスライドインが反映されてない。

ちょっと調べてみたらこれを見つけた。
http://www.cocos2d-iphone.org/forum/topic/7338
これは cocos2d 0.7.x の話なんだけど 0.8.2 でもおおよそ同じ。
ただ、変える場所は162行目の1行で大丈夫だった。

split = [(IntervalAction*)[actions objectAtIndex:0] duration] / duration;

As I said in my last two posts, Building iPhoneOS3.x-based app on iOS4 SDK causes lots of troubles, and now I've got another trouble even after the build's got a pass.

It seems to be working well at a first glance, but when a scene make a transition it ignores my code to let it slide in.

I searched around a bit and found this:
http://www.cocos2d-iphone.org/forum/topic/7338
This is a cocos2d 0.7.x issue but it goes about the same on cocos2d 0.8.2, too.
I only modified single line at 162 and worked fine.

split = [(IntervalAction*)[actions objectAtIndex:0] duration] / duration;